I believe my heart..., only hear your voice~



而昨晚,在電腦桌前整理此之料時...,
無意中透過黑悠悠螢幕的倒影,
看見娃娃姐姐 Hestia含情脈脈的從鏡裡那頭望著我的背影,
眼中充滿著深情,頓時心中很是糾結...,
近日是我疏忽她了嗎...


 

I believe my heart, what else can I do?
When every part of every thought leads me straight to you.


 

I believe my heart, there's no other choice.
For now whenever my heart speaks, I can only hear your voice.


 

不知從何時開始,
只要是幫娃娃洗澡都是會是以 Hestia的模樣來沐浴...,
也許是她那份冷靜乖巧的氣質指引著我當下的思緒吧~

     
 

以下這張,
其實才是我內心認為最具代表性的「
鎮樓圖」,
因為大方又美麗喔~



不過,我也喜歡偶而PP圖...,
所以,
就把這張鎮樓之圖P成更有知識氣息的娃娃姐姐呦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Aphrodite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()